Deģenerācijai
tāpat kā jebkurai parādībai ir vajadzīgs pierādījums. Konstatējot deģenerāciju,
nepieciešams nosaukt argumentus – pierādošu pamatojumu. Ar svešvārdu
“deģenerācija” apzīmē morāli tikumisko pagrimšanu - demoralizēšanos. Tāpēc ir
vajadzīgi pierādījumi morāli tikumiskajā jomā. Piebilstams, ka svešvārdu
“degradācija” visbiežāk attiecina uz intelektuālo pagrimšanu. Ja tiek norādīta
degradācija un deģenerācija, tad tiek norādīta gan intelektuālā, gan morāli
tikumiskā pagrimšana.
2020.gada 20.oktobrī
portālā “Delfi” bija ievietots materiāls ar nosaukumu “Dzīres mēra laikā?
Politiķi skaidro, kāpēc lustējās 'Rīgas ballē'”. Virsraksts ir analfabētu
izdalījums! "Dzīres mēra laikā" ir slavens teiciens, kas attiecas uz
īstiem cilvēkiem - cilvēkiem ar intelektu un garīgumu, morālo stāju un morālo
atbildību. Slavenais teiciens attiecas uz cilvēkiem, kuri ir spējīgi adekvāti
novērtēt nelaimi, traģisko nākotni. Turpretī tajā ballē pulcējās postcilvēki,
kuriem ar cilvēkiem nav nekā kopēja. Ballē piedalījās morālie kastrāti -
nacionālie nodevēji, zagļi, nelieši, kuri faktiski ir tautas bojāejas
("mēra laika") izraisītāji. Rīgas lielākais blēdis "Misters
20%", LKP/VDK nomeklatūras morālais kastrāts, vien ir zelta vērts, lai objektīvi
novērtētu balles kontingentu.
“Dzīres mēra
laikā” ir nosaukums Puškina mazajai traģēdijai. Tā tika sacerēta Boldinā
1830.gada rudenī (pabeigta 5.novembrī). Toreiz dzejnieks nevarēja atgriezties
Pēterburgā, jo bija izsludināta karantīna. Krievijā pirmo reizi bija holēras
epidēmija. Sižetā ir atspoguļotas jauniešu dzīres mēra laikā. Dzīres nosoda
garīdznieks, un viņa nosodījums dziļi atsaucās uz dzīru vadītāju. Viņš iegrimst
smagās pārdomās, nožēlojot dzīru organizēšanu nāves klātbūtnē.
Mūsu politiķi
nenožēlo lustēšanos “Rīgas ballē” kovidpandēmijas laikā. Tas ir saprotams.
Lustējās deģenerāti, un viņu lustēšanās ir deģenerācijas pierādījums. “Delfi”
publikācijā citēti trīs viedokļi par lustēšanos.
“Misters 20%”: “Ameriks
pauž prieku, ka piedalījies ballē un uzskata to par noslēguma punktu publiskiem
pasākumiem Rīgā. "Es dejoju tikai ar savu sievu. Pēc jaunā likuma drīkst
dejot tikai ar savas ģimenes locekli vai partneri, ar svešiem ne. Jā, Rīgas
balle bija strīdīgs pasākums, un cilvēki bija satraukušies. Informāciju, ka no
balles 300 dalībniekiem kāds būtu saslimis, neesmu saņēmis," skaidro
Ameriks.”
Petraviča: “Savukārt
ministres Petravičas ieskatā Melngalvju namā ballējušies ap 140 viesu, nevis
300. Viņa pasākumu apmeklēja kopā ar vīru, uzņēmēju Aleksandru Petraviču un
norāda, ka "gribas arī svētku brīžus". Petraviča pauž prieku, ka
balle tomēr notikusi, jo par to bijušas šaubas. "Ja esam lēmuši, ka
pasākums ar šādu dalībnieku skaitu var notikt, man par to nav jāšaubās,"
uzskata ministre. "Jābūt piesardzīgiem, bet ne tik ļoti, ka nevar no mājas
iziet. Es gan nedejoju, bet viesi, to darot, atbilstoši situācijai ievēroja
zināmu piesardzību," teic Petraviča.”
Ne tikai demoralizēšanos, bet psihisko
traumatismu apliecina “Rīgas balles” organizatore Natālija Tumševica-Ērgle: “Pavasarī "Delfi" vēstīja, ka dziedātāja Natālija
Tumševica-Ērgle Rīgas balli organizē jau piekto gadu un vēlas, lai tā
tiktu iekļauta pasaules UNESCO nemateriālā kultūras mantojuma
sarakstā (!?). "Lai tas notiktu, ballei jābūt 10 gadus pēc kārtas,"
"Privātajai Dzīvei" norāda balles patronese. Viņa uzskata, ka šogad
visi viesi bijuši ļoti sailgojušies pēc prieka emocijām un svētkiem, kā arī
pauž pārliecību, ka pēc balles neviens ar Covid-19 saslimis nav.”
Patroneses
deģenerācijas (un arī psihiskā traumātisma) pierādījumam vēl tikai atliek citēt
2020.gada 6.jūlijā “Delfi” ievietotu ziņu: “Pašmāju dziedātāja un "Rīgas
balles" organizētāja Natālija Tumševica -Ērgle paziņojusi par
politiskās karjeras (!?) uzsākšanu. Tumševica-Ērgle nolēmusi balotēties Rīgas
domes ārkārtas vēlēšanās no saraksta "Gods kalpot Rīgai", portālu
"Delfi" informēja mākslinieci (!?) pārstāvošā mārketinga aģentūra.
"Strādājot Rīgas domē, es vēlētos savu darba pieredzi (!?) izmantot
pašvaldības līmenī, tas pavērtu vēl vairāk iespēju un ļautu sniegt vēl
būtiskāku (!?) ieguldījumu pilsētas kultūras, sporta un sociālajā attīstībā.
Mans mērķis – piedalīties Rīgas attīstībā un censties darīt visu, lai jauniešu,
jauno ģimeņu un visu rīdzinieku viedokļi un vēlmes tiktu sadzirdētas un īstenotas,"
par saviem plāniem teic Tumševica-Ērgle.”
Комментариев нет:
Отправить комментарий