No “viņiem” visus
nosaukt nav iespējams. Domājams, to izdarīt nav nepieciešams. Publiski zināma
ir “viņu” viena daļa. Visticamākais, galvenā, virzošā, idejiski aktīvā un
idejiski ģenerējošā daļa. No “viņiem” var nosaukt konceptuālos entuziastus -
ideju autorus un ideju pilnveidotājus, kā arī ideju propagandētājus un ideju
organizatoriskos kuratorus. Šī daļa ir publiskajā priekšplānā. Nav izslēgts, ka
vēl ēnā ir paslēpušies viszinoši padomdevēji, kuri sevi uzskata par galvenajiem
planetāro procesu komandieriem. Taču ir jāatgādina sena likumsakarība: ēnu
mīlošie indivīdi tomēr ne vienmēr ir idejiski vispilnvērtīgākie talanti, un
parasti viņos prevalē samērā primitīva ambiciozitāte, kuru baro dolāru
privātīpašuma miljardi.
“Viņi” veido t.s.
globālo eliti. Tātad veido to personu grupu, kurai “COVID-19” pandēmija
ir transformatīvs notikums cilvēces “lielajai pārlādēšanai” (The great reset).*
Un tas nekas, ka pandēmija nav oficiāli izsludināta, un pasaules sabiedrība
tiek rupji maldināta. 2020.gada 11.martā PVO pandēmiju neizsludināja oficiāli,
bet tikai par pandēmijas iespējamību savā runā preses brīfingā ieminējās
organizācijas ģenerāldirektors. Viņš teica: “We have therefore made the
assessment that COVID-19 can be characterized as a pandemic” (mēs tāpēc
varam uzskatīt, ka “COVID-19” var raksturot kā pandēmiju). PVO
ģenerāldirektors preses brīfingā nevis oficiāli izsludināja pandēmiju, bet
tikai izteica “mēs” viedokli, kuru dīvainā kārtā iztulkoja kā pandēmijas
oficiālo izsludināšanu.**
Globālās elites
publiski zināmajā daļā greznojas princis Čarlzs. Viņa gēnos, nav grūti saprast,
ir iedzimta “lielās pārlādēšanas” kaislība.*** Prinča Čarlza tēvs Edingurgas
hercogs princis Filips ir planetāri slavens ar oriģinālo pašatklāsmi atbildēs
uz “Deutsche Press Agentur” žurnālista jautājumiem 1988.gadā. Princis
Filips neslēpa karsto velmi: “In the event
that I am reincarnated, I would like to return as a deadly virus, in order to
contribute something to solve overpopulation” (gadījumā, ja es kaut kādā veidā iemiesošos nākamajā
dzīvē, tad es gribētu tajā atgriezties kā nāvējošs vīruss, lai nestu savu
ieguldījumu pārapdzīvotības problēmas risināšanā). Tā patiešām ir oriģināla
pieeja. Ne katram gribētos būt nāvējošam vīrusam, regulējot dzimstību uz Zemes.
Globālās elites
aprindās greznojas Romas pāvests Francisks.**** Viņa augstais krēsls ir
vajadzīgs globālajai elitei. Augstais krēsls filistru aprindās joprojām asociējas ne tikai ar planetāru
spēku, bet arī ar eiropeiskās kultūras simpātisku arhaiku, bez kuras joprojām
nespēj labi justies ateisma un postmodernisma aplaimotā sociuma daļa. Jau pasen
eiropeīdu inteliģences salonos Romas pāvests funkcionē kā “kāzu ģenerālis”, kuru lieliski parodizē krievu
masu kultūras ekselences.
Globālo sociālo
problēmu speciālisti atgādina par Žaka Atalī nopelniem “lielās pārlādēšanas”
konceptualizācijā. Tiekamies ar talantīgu ebreju. Atalī tāpat kā daudzi citi
talantīgi ebreji ir devis milzīgu ieguldījumu eiropeīdu destruktīvajā mutācijā,
kurā kādam varbūt gribēsies saskatīt nevis stihisku, bet apzināti motivētu
stratēģiski filigrānu atriebību “āriešiem” par holokaustu.
Internetā ir
pieejami plaši citāti no Atali tekstiem un sacītā TV pārraidēs. Tā, piemēram,
jau 1979.gadā viņš TV franču auditoriju iepriecināja ar savu “veselības
diktatūras” koncepciju: “Mēs uzstādīsim diktatūras absolūtu formu, kurā katrs
vēlēsies brīvprātīgi (“brīvi”) atbilst uzstādītajām normām. Nepieciešams, lai
katrs brīvprātīgi (“brīvi”) atzītu savu verga statusu. Totalitārās sabiedrības
jaunā forma tiek radīta ar medicīnas palīdzību, ieviestajiem jaunajiem
labestības un ļaunuma jēdzieniem, jauno attieksmi pret nāvi”. Jau tolaik Atalī
ierosināja izveidot speciālas “veselības pases” cilvēku kontrolēšanai.
2020./2021.gadā plānotās “imunitātes pases” (immunity passport)
idejiskais tēvs ir Atalī. Viņš pirmais dzemdēja ideju par minēto dokumentu
cilvēku totālai pakļaušanai.
2009.gada 4.martā
izdevumā “L’Express” Atalī rakstīja: “Vēsture mūs māca, ka cilvēce
būtiski attīstās vienīgi tad, kad tā pa īstam no kaut kā baidās; tad tā sāk
veidot aizsardzības mehānismus”. Tas tika sacīts ļoti drūmā laikā. Vēl nebija
pierimusi pasaules finansiālā krīze, un daudzās valstīs joprojām plosījās “cūku
gripa”. Taču tas Atalī neatturēja žēloties par valsts darbinieku un politiķu
neizmantoto iespēju globālās krīzes un pandēmijas apstākļos sākt pasaules
pārbūvi. Diemžēl nāksies gaidīt nākamo globālo krīzi un pandēmiju, kad cilvēkus
atkal būs pārņēmušas paniskas bailes un tāpēc varēs veikt kardinālu sociāli
politisko un sociāli ekonomisko transformāciju. Atalī pārliecībā “lielā
pandēmija daudz sekmīgāk nekā humanitārs vai ekoloģisks sprediķis pārliecinās
cilvēkus par altruisma nepieciešamību”. Atalī koncepcijā cilvēku altruisms
nodrošina viņu gatavību sevi upurēt un sevi ierobežot “cilvēces interesēs”.
Atalī aicināja valsts darbiniekus un politiķus mācīties no līdzšinējās
pieredzes, lai līdz nākamajam piemērotajam notikumam tiktu radīti aizsardzības
un kontroles mehānismi, kā arī loģistikas mehānismi zāļu un vakcīnu taisnīgai
sadalei. Tāpēc nāksies organizēt “globālu policiju, globālas noliktavas un
globālus nodokļus”. Atalī paskaidroja tādas darbības perspektīvas: “Tad mums
daudz ātrāk izdosies ielikt pamatus īstai pasaules valdībai”.
2020.gadā Atalī
nevairījās no žurnālistiem. Viņš intervijās neslēpa savu sajūsmu par pandēmiju,
planetāro “lockdown”, Klausa Švāba jaunākajā grāmatā izklāstīto “The
great reset”. Atalī cer, ka “lielās pārlādēšanas” process tiks novests līdz loģiskajam noslēgumam – atklāti
funkcionējošas īstas pasaules valdības sastādīšanai.
Globālās elites
publiski zināmās grupas ilggadējā dalībnieka Klausa Švāba enerģiskais devums ir
jāvērtē kā propagandētāja devums. Viņš savās grāmatās neapcer oriģinālas
idejas, oriģinālus konceptus, teorijas. Grāmatās notiek citu analītiķu,
stratēģu, cilvēces glābēju ideju, uzskatu, teoriju sistemātiska izplatīšana
nolūkā ar pārliecināšanu iegūt piekritējus
un pamudināt cilvēkus uz noteiktu rīcību, noteiktu idejisko pārliecību
un pat noteiktu pasaules uzskatu.
Globālajā elitē
ideju ģenerētājas reputācija ir lēdijai Lynn Forester de Rothschild. Viņas trešais
vīrs ir Rotšildu dinastijas ietekmīgākais pārstāvis sers Evelyn
Robert de Rothschild. Lēdija ir formulējusi to, ko vēlas panākt “viņi” –
globālā elite. Un “viņi” vēlas panākt ne vairāk un arī ne mazāk kā kapitālisma
radikālu pārveidošanu. Līdzšinējais kapitālisms ir sevi izsmēlis, un tāpēc ir
nepieciešama kapitālisma jauna modifikācija. Par to rūpējas un tam nosaukumu ir
izdomājusi lēdija Lynn Forester de Rothschild. Kapitālisma jaunās
modifikācijas nosaukums ir “inkluzīvais kapitālisms” (proti, ietverošais,
iekļaujošais kapitālisms).
Jēdzienu
“inkluzīvais kapitālisms” lieto arī Švābs. Taču viņš to neizdomāja. Ja
drīkstētu, viņš varbūt to nelietotu, jo balstītos tikai pats uz savu dārgo īpašā
grāmatā izklāstīto “4.industriālo revolūciju”.Taču Švābs nedrīkst nelietot
jēdzienu “inkluzīvais kapitālisms”. Tas tagad ir globālās elites dārgums.
Kā jau minēju, jēdzienu “inkluzīvais kapitālisms”
izdomāja lēdija Lynn Forester de Rothschild. Viņa ieņem augstus
amatus Rotšildu dinastijas biznesā un acīmredzot ir apsēsta ar cilvēces
glābšanas ideju. Sastopama informācija, ka viņa pirmo reizi modīgo jēdzienu
lietoja 2014.gada sākumā. Togad maijā viņa Londonā organizēja konferenci. Tajā
piedalījās tādas prominentas personas kā princis Čarlzs, Bils Klintons,
pasaules finansu guru Kristīne Lagarda. Konferencē globālajai elitei
pietuvinātā Kristīne Lagarda no tribīnes patētiski uzsvēra, ka jēdzienu
“inkluzīvais kapitālisms” ir nesen izdomājusi lēdija Lynn Forester de
Rothschild.
Lēdija ir nesavtīga un dāsna kundze. Viņa jēdziena
“inkluzīvais kapitālisms” autortiesības ir uzdāvinājusi Romas pāvestam
Franciskam. Tas publiski notika 2020.gada decembrī. Pirms tam lēdija 2018.gadā
bija izveidojusi starptautisku nekomerciālu organizāciju “Coalition for
Inclusive Capitalism” (CIC). Ar šo organizāciju interesenti var
smalkāk iepazīties tās saitā (https://www.epic-value.com/). 2020.gada 14.decembrī Ņujorkā CIC noslēdza
līgumu ar Vatikānu, izveidojot “The Council for Inclusive Capitalism with
The Vatican”(CICV; https://www.inclusivecapitalism.com/). Līguma noslēgšanas
svinīgajā ceremonijā lēdija apliecināja savu lielo gandarījumu par iespēju
atbalstīt Romas pāvesta Franciska iniciatīvu veidot inkluzīvo kapitālismu.
Ieskatu par globālās elites personām un
globālajai elitei pietuvinātajiem cilvēkiem var iegūt tik tikko minēto
organizāciju saitos. Tajos ir nosauktas attiecīgās organizācijas padomes
locekļi, atbalstītāji (firmas, firmu vadītāji).
Inkluzīvo kapitālismu, domājams, atbalsta
arī jaunā (no 2019.g.1.X) Starptautiskā Valūtas fonda izpilddirektore
Kristalina Georgijeva, par kuras saistību ar globālo eliti šaubas nerada. Viņa
ir tuva radiniecе 1997.gadā mirušā barona
Edmonda Ādolfa de Rotšilda pirmajai sievai – 2021.gada 15.janvārī mirušā barona
Bendžamina de Rotšilda tēva sievai.
Pret inkluzīvā kapitālisma koncepciju nākas
izturēties kā pret elegantu iluzionismu. Iluzionisms tradicionāli kultūrā ir
sastopams tēlotājmākslā kā īstenības imitācija, kuras mērķis ir ar
mākslinieciskiem līdzekļiem radīt mākslīgu iespaidu, ka attēlotie priekšmeti un
telpa reāli eksistē. Tagad nākas atzīt iluzionisma iespējamību arī sociāli
politiskajās refleksijās un cilvēces esamības paradigmu projekcijās.
Kādēļ ir iespējams globālās elites
iluzionisma caurvītais diskurss par inkluzīvo kapitālismu? Acīmredzot izšķiroša
loma ir iespējai cilvēkus viegli un ātri apmuļķot ar faktiem. Cilvēki var
nezināt tendences – attīstības, pārmaiņu virzienus. Ja cilvēki izprot
tendences, tad viņus apmuļķot nav iespējams.
Inkluzīvā kapitālisma kontekstā ir jāzina
globālās elites cementētā pamattendence uz planētas nodibināt pasaules valdību
un tās pārvaldījumā nodot visu valstu īpašumus un visu iedzīvotāju privātos
īpašumus. Inkluzīvajā kapitālismā notiek ekspropriācija – īpašumu atsavināšana.
Ja sociālismā īpašumus atsavina proletariāta diktatūra, tad inkluzīvajā
kapitālismā to dara globālā elite un tās institūcija pasaules valdība.
Inkluzīvā kapitālisma propagandētāji cenšas
sociumu pārliecināt par privātīpašuma jaunas formas nepieciešamību, jo līdz šim
pastāvošā forma vairs neatbilst zinātniski tehniskajam līmenim. Nav pareizi, ka
lietas izmanto tikai to īpašnieki. Tāpēc inkluzīvajā kapitālismā būs
koplietošanas ekonomika (sharing economy). Korporācijas uzņemsies
sociālo atbildību, ražošanas labumus ļaujot izmantot ne tikai akcionāriem, bet
visiem cilvēkiem. Tādā veidā praktiski realizēsies sociuma iekļaušanās
kapitālismā. Lai tas notiktu, nepieciešama “ekonomikas attīrīšana” no mazā un
vidējā biznesa. Savukārt, piemēram, ASV mājsaimniecību milzīgie parādi
ir jānoraksta, un mājsaimniecībām ir jāsāk dzīve no jauna, jo tām vairs nekas
nepieder. Saprotams, nekur netiek teikts, ka inkluzīvajā kapitālismā viss
piederēs apmēram tikai 1% no planētas iedzīvotājiem.
*Skat.: https://postciv.blogspot.com/2020/07/transformativs-notikums.html;
**Runas sākuma fragments: “In the past two weeks, the
number of cases of COVID-19 outside China has increased 13-fold, and the number
of affected countries has tripled.There are now more than 118,000 cases in 114
countries, and 4,291 people have lost their lives.Thousands more are fighting
for their lives in hospitals.In the days and weeks ahead, we expect to see the
number of cases, the number of deaths, and the number of affected countries
climb even higher.WHO has been assessing this outbreak around the clock and we
are deeply concerned both by the alarming levels of spread and severity, and by
the alarming levels of inaction.We have therefore made the assessment that
COVID-19 can be characterized as a pandemic.”
*** Skat.: https://paralogistika.blogspot.com/2020/12/perspektiva-hipoteze-lockdown-20.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий