Globālisma prozelītu organizētajai “lielajai pārlādēšanai”
ir dažādi mērķi. Starp tiem ir ekonomiski finansiālie mērķi un sociāli
politiskie mērķi, kā arī cilvēciskie (antropoloģiskie) mērķi. Tas ir saprotams.
Kardināli pārkārtojot materiālo sfēru un vēloties ieviest inkluzīvo
kapitālismu, paralēli nākas adekvāti pārveidot cilvēkus, realizējot noteiktu didaktisku
un kognitīvu psiholoģisko projektu konkrētu antropoloģisko mērķu sasniegšanai.
Inkluzīvais kapitālisms būs jauna tipa sociāli ekonomiskā formācija, un tāpēc tai
derēs vienīgi jauna tipa cilvēki. Turklāt jauna tipa cilvēku veidošanai jāvelta
neatslāpstoša uzmanība. Inkluzīvā kapitālisma pastāvēšana būs iespējama tikai
tādā gadījumā, ja cilvēki to atbalstīs, jaunajos apstākļos jutīsies komfortabli
un jaunie apstākļi viņos neuzbudinās pretreakciju. Un tas ir labi zināms, ka
cilvēki atbalsta tikai to, kas atbilst viņu mentālajai būtībai. Tātad nav
pretdabisks cilvēku domāšanas veidam, dzīves uztverei un emocionālajai
ievirzei. Ja tā nav, tad jebkurš sociāli ekonomiskās formācijas skaists projekts
paliek uz papīra, kā tas, piemēram, ir ar komunismu. Komunisma projekts nekad
netiks realizēts, jo nav iespējams panākt cilvēku adekvātumu šim skaistajam
superhumānajam projektam. Komunisma garu un morālos principus var nostiprināt
vienā cilvēka, dažos simtos un varbūt pat dažos tūkstošos. Taču komunisma garu un
morālos principus nav iespējams nostiprināt visā sociumā, kas mūsdienās mērams
miljonos, bet dažās zemēs pat miljardos. Visticamākais, komunismam
nepieciešamās mentālās īpašības cilvēkos nekad nav masveidā bijušas no Ievas un
Ādama laika. Cilvēku garīgajā, intelektuālajā, dvēseliskajā satvarā ir kaut kas
tāds, kam nav koleratīva (savstarpēji atbilstoša) saistība ar komunisma
pamatprincipu “No
katra pēc spējām, katram pēc vajadzībām”.
“Lielajai
pārlādēšanai” ir divi cilvēciskie mērķi. Viens no tiem netiek slēpts, un par to globālisma prozelīti izsakās
atklāti. Otrs mērķis ir rūpīgi nomaskēts, un tā fiksācija prasa noteiktu
analītisko piepūli. Tāpēc šis mērķis ļaužu masās nav pietiekami skaidri un
pietiekami plaši pazīstams. Ļoti daudzi cilvēki var nezināt, kas ar viņiem tiek
darīts rūpīgi nomaskētā mērķa sasniegšanā.
Globālisma
prozelīti atklāti kritiski izsakās par planētas pārapdzīvotību kā demogrāfisko
krīzi. Uz Zemes iedzīvotāju skaits ir draudīgi liels. Tas nav pieņemami un
jāveic visdažādākie pasākumi dzimstības samazināšanai, ģimenes plānošanai
u.tml. XXI gs. sākumā planētas iedzīvotāju skaits katru dienu palielinās par
apmēram 250 000 cilvēku. No šī skaita 97% attiecas uz dzimušajiem Āfrikā,
Latiņamerikā, Dienvidaustrumu Āzijā.
Globālisma
prozelītu demogrāfiskā politika ir rūpīgi izvērtēta speciālajā literatūrā.
Īpaša uzmanība tiek veltīta Bila Geitsa pozīcijai un praktiskajai darbībai.
Pasaules sabiedrībā valda priekšstats par šī cilvēka līdzdalību antihumānos
pasākumos iedzīvotāju skaita regulēšanā Āfrikā un citur, izmantojot attiecīgi
sintezētas vakcīnas pret dažādām slimībām. Tā, piemēram, “Big Farma” un
Bila Geitsa lomu “COVID-19” pandēmijā nesaudzīgi nosodīja amerikāņu
slavenās dinastijas pārstāvis Roberts Kenedijs 2020.gada 29. augustā Berlīnē
protesta akcijā pret karantīnu un citiem drastiskajiem valdības pasākumiem.
Globālisma
prozelīti neslēpj savu antropoloģisko mērķi iedzīvotāju skaita samazināšanā.
Taču viņi rūpīgi slēpj otru antropoloģisko mērķi – cilvēka identitātes likvidēšanu.
“Baltajam”
cilvēkam tiek atņemta jebkura veida identitāte - reliģiskā, etniskā, valstiskā, sociālā u.c.
Tas nozīmē, ka tiek izskausta cilvēka iespēja būt kopā ar tautu, valsts
sabiedrību, līdzcilvēkiem un balstīties uz viņu kolektīvo domu, palīdzību,
atbalstu. Valsts kā sociuma organizatoriskā forma izzudīs, tautas saplūdīs
cilvēces kopkolektīvā. Cilvēkam tiek atņemta iespēja būt kopā ar citiem
cilvēkiem politiskajos, ideoloģiskajos, filosofiskajos, estētiskajos uzskatos,
morāli tikumiskajā pozīcijā u.tml. Respektīvi, cilvēks tiek pilnīgi vientuļi nostādīts
dzīves īstenības priekšā. Tiek sasniegta individualizēšanas maksimālā robeža.
Iestājas totāls individuālisms – morāles princips, kā pamatā ir indivīda
interešu pretstatīšana sabiedrības interesēm. Inkluzīvajam kapitālismam ir
vajadzīgs cilvēks, kurš rūpējas un domā tikai par sevi. Tāds cilvēks ir
inkluzīvs (iekļaujošs) cilvēks. Viņš ar dziļu entuziasmu iekļaujas transnacionālajā
korporācijā. Viņš akceptē privātīpašuma (zemes, mājas, transporta līdzekļu
u.c.) likvidēšanu, atļaujot, piemēram, viņa dzīvokli bez atlīdzības izmantot
citiem cilvēkiem savas prombūtnes laikā. Globālisma trubadūru tekstos ir
sastopami interesanti inkluzīvā cilvēka īpašību uzskaitījumi. Vienīgi netiek
norādīts, ka visas bagātības un visa vara ir ļoti nelielas grupas rokās. Toties
tiek norādīts, ka inkluzīvajam cilvēkam nemaz neinteresē materiālās
nevienlīdzības saglabāšanās.
Vēsturiski vispirms cilvēkam atņēma
reliģisko identitāti. Ateists vairs nav kopā ar baznīcas draudzi. Pēc tam
cilvēkam atņēma šķirisko, ekonomisko, nacionālo identitāti. Piemēram, aktīvi
propagandētā kosmopolītisma ideoloģija noraida nacionālo patstāvību un
suverenitāti, sludina vienaldzīgu izturēšanos pret dzimteni, nacionālo kultūru
un tās tradīcijām. Neoliberālisma, postmodernisma un globālisma laikmetā no XX
gs. beigām “baltajam” cilvēkam sāka atņemt viņa kolektīvo vienotību ar citiem
cilvēkiem no dzimuma viedokļa. No aizvadītā gadsimta 90.gadiem Rietumu
civilizācijā agresīvi izvērtās t.s. gendera politika. Tās odiozākais panākums
ir valstu valdību lēmums dokumentos nenorādīt cilvēka dzimumu. Tā vēlas
rīkoties Nīderlande no 2024.gada. Savukārt Eiropas Savienība un tajā skaitā
Latvija drīz kļūs “LGBTI brīvības zona”.
Nākas
novērot, ka cilvēks pamatīgi izmainās bez kolektīvās identitātes. Radikāli
izmainās viņa tikumiskā stāja, domāšanas veids, dzīves uztveres dziļums,
vērtības un normas. Radikāli izmainās arī viņa priekšstati par sevi un savu
vietu pasaulē. Tās ir izmaiņas, kuras nākas apzīmēt ar vārdiem “degradācija” un
“deģenerācija”. Taču bez kolektīvās identitātes eksistējošais cilvēks (inkluzīvais
cilvēks) pats tā neuzskata. Viņa uzskati par sevi un pasauli ir “jauna
normālība”, kā tagad ir pieņemts sarkastiski teikt par “baltās” rases drūmo veģetēšanu.
Otra antropoloģiskā mērķa sasniegšanā liela
uzmanība tiek veltīta morāli tikumiskās identitātes likvidēšanai un sava veida
morālā plurālisma nostiprināšanai. Tā rezultātā cilvēks zaudē morāli tikumiskos
pamatus. Viņš nav saistīts ne ar kādu morāles normu sistēmu. Uz cilvēku
neattiecas ne bībeliskais morāles kodekss, ne komunisma cēlāju morāles kodekss,
ne kapitālisma morāles kodekss, kas šīs formācijas pirmajos gadsimtos aktīvi
funkcionēja un XX gs. tika dēvēts par protestantisma darba ētiku. Cilvēks bez
morāli tikumiskās kondīcijas nav uzskatāms par cilvēku. Tas ir postcilvēks jeb inkluzīvais
cilvēks.
Комментариев нет:
Отправить комментарий