Pasaulē notiek
kaut kas ārkārtēji neparasts. To saprot katrs. Pasaulē ļoti strauji sabrūk
politiskā sistēma un cilvēces pastāvēšanas gadu tūkstošos norūdītā dzīves
kārtība. Sabrūk ne tikai valsts misija, bet arī ģimenes misija – cilvēka
esamības sistēmiskais pamats. Neviens vairs netic progresa ideoloģijai. Pārstājis
valdīt uzskats, ka viss jaunais ir labākais. Jaunumi eksistē, bet tie vairs
nevienu nesajūsmina, jo progresa ideoloģijai nav nekādas masu ietekmes. Tā ir tīksmīga
vērtība vienīgi jaunumu autoriem. Nomācošais vairākums jūsmo par saldo indi, jo
vispirms ir saldums, bet pēc tam tikai nāve – garīgā vai fiziskā nāve.
Saldā inde ir
barokālais civilizācijas tips un tā postmodernistiskā globalizācija. Barokāla tipa
civilizācijā valda izkropļojumi, pārspīlējumi, greizie spoguļi, tukšums,
bezjēdzība, apātija, nervoza raustīšanās, skepse. Barokāla tipa civilizācija ir
purvs, un purvs paliek purvs arī tad, ja tajā lej avota ūdeni. Savukārt
postmodernistiskā globalizācija veicina kultūras mantojuma nihilismu –
postmodernisma ģeniālākā koncepta funkcionēšanu. Un tas notiek, globāli
aptverot gandrīz visu cilvēci. Vēl nesen neviens neticēja, ka ir iespējama
kultūras mantojuma nevajadzība, apsmiešana, noraidīšana. Taču tas ir noticis.
Ļoti īsā laikā masu sabiedrība aprada dzīvot bez senču garīgā mantojuma.
Saprotams,
izglītoti un acīgi cilvēki tagadnes pasaules ārkārtējo neparastumu prot
analītiski apstrādāt, izmantojot vēsturiski aprobētas shēmas. Cilvēces vēsturē
var saskatīt divus laikmetus – lidojuma laikmetu un piezemētības laikmetu.
Lidojuma laikmetā
dominē tieksme pēc garīgā, valda gara kults, vispārējais ir svarīgāks par
atsevišķo, kolektīvais tiek cienīts vairāk par individuālo. Lidojuma laikmetā
aktīvi pulsē radošums, jēgas meklējumi, domāšanas patstāvība un domu idejiskā enerģija.
Lidojuma laikmetā zināma loma ir progresa ideoloģijai, kaut gan progresa mānija
tāpat kā pašmērķīga dzīšanās pēc laimes tiek kritizēta un neatzīta par svētību
cilvēkiem.
Piezemētības
laikmetā viss novīst, zaudē lidojuma augstumu un ar laiku nogāžas zemē.
Piezemētības laikmetā masveidīgi sprēgā tieksme pēc baudas, uzkundzējas ķermeņa
lutināšanas mānija. Piezemētības laikmetā eksistē individuālisma diktatūra, hēdonisms,
egoisms un egotisms, ideālu un ideālisma izsmiešana sintezē ar nelimitētu
alkātību un sociālo bezatbildību. Piezemētības laikmetā sarūsē tādas vēsturiski
tradicionālas vērtības kā valsts, suverenitāte, brīvība, pašcieņa, cilvēka
tiesības, humānisms, apgaismība, patriotisms.
Tagadnes
piezemētības laikmetu ir izraisījuši divi galvenie faktori: 1) transcendentālas
kosmiskās enerģijas ietekme uz cilvēkiem un 2) pašu cilvēku gribas diktēta
darbība, pieņemot, ka cilvēku gribu
diktē transcendentāla kosmiskā enerģija, kaut gan cilvēku gribai piemīt skaidri
un precīzi nosakāma apzinātība. Cilvēki attiecīgi rīkojas apzināti. Viņi
apzināti formulē savai darbībai konkrētus mērķus. Tāpēc var droši atzīt, ka
piezemētības laikmets ir cilvēku apzinātas darbības rezultāts. Pie visa vainīgi
ir paši cilvēki. Turklāt vainīgi ir visi cilvēki. Vainīgi ir līderi, kuru
devums ir projektējošs, organizējošs un vadošs. Vainīgi ir visi pārējie, nepretojoties
līderu uzspiestajiem dzīves destruktīvajiem noteikumiem. Nav vajadzīgs izvērsti
atgādināt par līderiem. Visi zina, ka cilvēces līderi ir naudas saimnieki,
Davosas miljardieri, inkluzīvā kapitālisma ideologi, globālisma prozelīti, kā
ieteicams viņus godāt. Jau XIX gs. Rietumu civilizācijā konsolidējās īpatna Homo
suga, kuras dzīves mērķis ir cilvēces likteņa regulēšana, planētas pārvaldīšana,
pasaules valdības izveidošana.
“COVID-19”
pandēmijas laikā daudzi domājoši cilvēki ir pārsteigti par tik vieglu
pakļaušanos valdību drakoniskajiem rīkojumiem pret vesalajiem cilvēkiem.
Valdību rīkojumi ir nezinātniski, psiholoģiski kaitnieciski, visatļauti
patvaļīgi. Daudzus saprātīgos cilvēkus nepārsteidz politikas iejaukšanās zinātnē.
Tā ir bijusi vienmēr. Tagad visvairāk pārsteidz zinātnes padevība un piekrišana
melot, falsificēt statistiku, maldināt un biedēt sabiedrību, noklusēt sasniegumus
veselības aizsardzībā.
Neapšaubāmi pārsteidz
mēdiju pērkamība. Arī tā ir bijusi vienmēr. Taču vienmēr bija neuzpērkami
žurnālisti un preses izdevumi. Tagad tā nav. Negaidīta ir informācijas
tehnoloģiju gigantu līdzdalība vārda brīvības ierobežošanā. Neitralitātes vietā
giganti paši kļūst nepiekāpīgi cenzori.
Globālisma
prozelītu mērķu hierarhijas virsotnē ir mērķis samazināt planētas iedzīvotāju
skaitu. Tiek atklāti nosaukts vēlamais planētas iedzīvotāju skaits – viens miljards.
Tam ir jāsastāv no “zelta miljona” un 999 miljoniem “zelta miljonu” apkalpojošā
personāla. Tāda demogrāfiskā un sociālā aina tiek projektēta visā nopietnībā.
Un tas nekas, ka globalizācijas prozelītu projekts ir uzkrītoši nereāls. 2021.gada
sākumā uz planētas dzīvo gandrīz 8 miljardi. Demogrāfiskās pārejas beigās
2050.gadā uz planētas dzīvos 9-10 miljardi, bet XXI gs. beigās dzīvos 12
miljardi. Tāda ir prognoze, kura pagaidām nekļūdīgi piepildās. Tātad perspektīvā
globālisma prozelītiem ir jātiek vaļā no 11 miljardiem cilvēku. Vai tas ir
reāli!
Globālisma
prozelītiem viņu projekts nešķiet uzkrītoši nereāls. Viņi tic iespējai radikāli
samazināt planētas iedzīvotāju skaitu. Kā zināms, eksistē ne tikai ticība, bet
arī rūpīgi nomaskēti praktiski pasākumi dzimstības samazināšanā un mirstības
veicināšanā.
“COVID-19”
ir viens no tādiem pasākumiem. Tas līdz šim ir viskolosālākais transformatīvais
notikums. Tas tika plānots, modelēts, finansiāli izskaitļots jau labu laiku
pirms 2020.gada 11.marta. Tā ir diena, kas tiek uzskatīta par pandēmijas oficiālo
sākumu. “COVID-19” varenās iespējas globālisma prozelīti noteikti
turpinās izmantot. Būs jauni vīrusi, jaunas karantīnas, ārkārtējas situācijas
utt.
2020.gada 9.jūlijā “Amazon.com”
ievietoja informāciju par vienu no visnozīmīgākajām grāmatām ne tikai XXI
gadsimtā, bet daudz daudz ilgākā periodā. Tā ir grāmata, kura nozīmības ziņā
var mēroties ar Apgaismības laikmeta franču sociālo filosofu publikācijām.
Toreiz eiropeīdiem tika pravietiski formulēta dzīves jauna paradigma
(sistēmiskā kārtība). XVII-XVIII gs. publikācijas kļuva konceptuālā bāze
Jaunajiem laikiem. Publikāciju idejiskais kodols joprojām nav
zaudējis aktualitāti, kaut gan tiek kritiski pārskatīts sakarā ar Rietumu civilizācijas
norietu. Apgaismības mantojumā saskata būtisku kaitējumu eiropiešu mentalitātei
un eiropiešu kultūrām. Piemēram, it kā vajadzīgā un noderīgā
racionālisma ideoloģija stimulēja novēršanos no Dieva un inficēja ateisma
sērgu.
“Amazon.com” ievietoto grāmatu
var droši saukt par Kovida Derību. To var bez pārspīlēšanas atzīt par Bībeles
trešo sastāvdaļu. Kovida Derība ar lepni paceltu galvu nostājas līdzās Bībeles
abām klasiskajām sastāvdaļām – Vecai Derībai un Jaunai Derībai. Ja, piemēram,
Jaunā Derība vēsta par dievišķīgo atklāsmi, Dievam atklājot sevi un cilvēkiem
apliecinot dievišķo humānisma gribu – cilvēkmīlestību, rūpes par cilvēka
labklājību, cieņu pret cilvēku, tad Kovida Derībā viss ir pretēji. Respektīvi,
atbilstoši cilvēces gaidāmajai nākotnei. Tajā dievišķās atklāsmes un dievišķā
humānisma vietā ir garīgā stagnācija un nepārprotama dehumanizācija. Tas,
saprotams, netiek teikts atklāti, bet tāda būs nākotnes reālā situācija, kuras
bībeliskā kodifikācija ir Kovida Derība.
“Amazon.com” sniedza informāciju par
Klausa Švāba (Klaus Schwab) un Tjerī Mallera (Thierry Malleret) grāmatu
“Covid-19: lielā restartēšana” (“COVID-19: The Great Reset”).*
Angļu “reset” ir lietots modernajā datoriskajā nozīmē. Angļu-latviešu
vārdnīcā “reset” tiek tulkots “uzasināt” (nazi, zāģi),
“ielikt atpakaļ” (ietvarā u.tml.). Abu kungu grāmatā, saprotams, netiek
uzasināts ne nazis, ne zāģis. Vienīgi tiek uzasināta dehumanizācijas tematika.
Tāpat grāmatā nekas netiek ielikts atpakaļ. Netiek runāts par cilvēka
atgriešanos cilvēciskā stāvoklī. Gluži pretēji! Cilvēks tiek uz visiem laikiem
izņemts no cilvēciskuma ietvara, un neeksistē mērķis ielikt cilvēku atpakaļ
viņa Homo sapiens ietvarā.
Dzimstības
samazināšanai un mirstības veicināšanai tiek darbināti divi efektīvi dzinēji.
Viens dzinējs apkalpo cilvēkus. Globālisma prozelīti
neslēpj savu antropoloģisko mērķi iedzīvotāju skaita samazināšanā. Taču viņi
rūpīgi slēpj otru antropoloģisko mērķi – cilvēka identitātes likvidēšanu. “Baltajam” cilvēkam tiek atņemta jebkura veida identitāte -
reliģiskā, etniskā, valstiskā, sociālā u.c. Tas nozīmē, ka tiek izskausta
cilvēka iespēja būt kopā ar tautu, valsts sabiedrību, līdzcilvēkiem un
balstīties uz viņu kolektīvo domu, palīdzību, atbalstu. Valsts kā sociuma organizatoriskā
forma izzudīs, tautas saplūdīs cilvēces kopkolektīvā. Cilvēkam tiek atņemta
iespēja būt kopā ar citiem cilvēkiem politiskajos, ideoloģiskajos,
filosofiskajos, estētiskajos uzskatos, morāli tikumiskajā pozīcijā u.tml.
Respektīvi, cilvēks tiek pilnīgi vientuļi nostādīts dzīves īstenības priekšā.
Tiek sasniegta individualizēšanas maksimālā robeža. Iestājas totāls
individuālisms – morāles princips, kā pamatā ir indivīda interešu pretstatīšana
sabiedrības interesēm. Globālisma prozelītiem ir vajadzīgs cilvēks, kurš
rūpējas un domā tikai par sevi. Tāds cilvēks ir inkluzīvs (iekļaujošs) cilvēks.
Viņš ar dziļu entuziasmu iekļaujas transnacionālajā korporācijā.
Otrs efektīvais dzinējs apkalpo ekonomisko
sfēru - ekonomisko “restartēšanu”. Globālisma prozelīti vēlas panākt ražošanas
apjoma radikālu samazināšanu. Viņi šo uzdevumu dēvē par postindustriālās
sabiedrības izveidošanu, kā arī deindustrializāciju, par ko regulāri izsakās
Romas kluba eksperti. Pamatīgi ir jāsamazina ekonomisko subjektu skaits.
Planētas ekonomikā ir jāpaliek nedaudzām kompānijām – globālām korporācijām.
Tās likvidē ne tikai valsts lomu ekonomikā, bet likvidē arī pašas valstis. Valstu
vietā pasauli pārvaldīs globālās korporācijas. Lai to realizētu, pandēmijas
laikā tiek drukāta un izdalīta nauda lielākajām bankām, investīciju fondiem,
globālajām korporācijām. Paralēli tiek periodiski izsludināts “lockdown”,
notiek mazo un vidējo firmu ekonomikas bloķēšana. Atbalstītas tiek tikai tās
ekonomiskās struktūras, kuras atbilst ESG (Environmental, Social,
Governance) kritērijiem. Tie ir speciāli radīti kritēriji “zaļās ekonomikas”
biznesam un biznesam sociālās atbildības un korporatīvās vadības jomā.
Pandēmijas laikā lieli panākumi tiek gūti supergigantisku korporāciju nostiprināšanā.
Uz planētas jau sāk valdīt “BlackRock”, “Vanguard”, “State
Street”. Tās ir fantastiski bagātas investīciju struktūras. To darbinieki
ir Baidena padomdevēju komandas kodols.
Комментариев нет:
Отправить комментарий