Radīts ir jauns
“..isms”. Tas ir radīts līdzās tādiem agrāk veiksmīgi radītiem un joprojām
efektīvi pulsējošiem “..ismiem” kā postmodernisms, neoliberālisms, globālisms.
Jaunā “..isma” rašanās pamatcēlonis ir tāds pats kā tik tikko nosauktajiem dzīves
īstenības procesos pieredzējušajiem tā kolēģiem. Jaunais “..isms” ir Rietumu
civilizācijas un tās autoru eiropeīdu rases norieta, pagrimuma un izmiršanas
neizbēgams, totāls un fatāls rezultāts. Rietumu civilizāciju jau no XX gs.
60.gadiem visaptveroši pārklāj nenovēršamas iznīcības un gala melnā ēna. Tam
populārākais un piemērotākais salīdzinošais paraugs ir Romas impērijas liktenis
ar tā sabrukuma fāzēm, loģiku un reālo iznākumu.
Uz Rietumu
civilizāciju un eiropeīdiem traģiski, katastrofāli, letāli atsaucas transcendentāli
kosmoloģiski determinētā planetāri globālā demogrāfiskā pāreja (1960-2050). Tās
unikāls komponents ir “baltās” rases sabrukums un izmiršana. Līdz šim cilvēce
nebija tikusies ar kādas rases iznīcību. Demogrāfiskās pārejas minētais unikālais
komponents rada īpašu pirmsnāves atmosfēru. Eiropeīdu viena daļa (tā kļūst
arvien plašāka) to analītiski saprot, apzinās un kognitīvi iekļauj savā
informētībā. Eiropeīdu viena daļa to jūt intuitīvi (tā nav niecīga daļa) bez
adekvāta jēdzieniskā noformējuma. Eiropeīdu viena daļa (visplašākā) neko
nesaprot un neko intuīvi nejūt, turpinot dzīvot ierastajā primitīvajā veģetēšanas
stilā, rūpējoties tikai par savu somatisko komfortu - ar ķermeni, bet ne ar
psihi un garīgumu saistīto komfortu. Demogrāfiskās pārejas destruktīvajā
atmosfērā strauji zūd cilvēciskās dzīves klasiskās vērtības, eksistenciāli
metafiziskā jēga un vajadzība, un, protams, zūd labākas, stabilākas,
perspektīvākas nākotnes ilgas. Tā vietā stājas tagadnes baudīšanas akla, eksaltēta,
bezprātīgi histēriska stihija bez minimālas intereses par turpmākās dzīves
mērķiem, ideāliem, akseoloģiskajiem orientieriem utt.
Vakcinārisms radās
visjaunākā koronavīrusa pandēmijas/parapandēmijas periodā kā tās specifiska
metodoloģiskā bāze. Vakcinārismam ir savi konceptuālie guru (žaki attali),
vakcinārisma lobisti (bili geitsi), vakcinātori (kariņi), vakcīngribji
(analoģiski latviešu inteliģences dievēklim nācijas tēvam).
Kā labi zināms,
pandēmijai ir transformatīvā notikuma funkcija. Koronavīrusam ir apzināti
formulēta noteikta misija. Tāpēc pandēmija tika apzināti ievirzīta
parapandēmijas gultnē. Masu infekcijas slimību sāka izmantot kā pasaules
“lielās pārlādēšanas” instrumentu. Šo instrumentu aktīvi izmanto tie sociālie spēki,
kuri vēlas sevi pilnvērtīgi saglabāt planetārās demogrāfiskās pārejas beigās
XXI gadsimta vidū. Pasaules publiskajā telpā viņus dēvē par Davosas eliti,
globālo eliti, naudas saimniekiem u.c. Šo rindu autors lieto apzīmējumu
“globālisma prozelīti”. Viņu organizatoriskā visaugstākā vadība (morālā
autoritāte) 2020.-2021.gadu mijā kļuva Romas pāvests un ASV prezidents Baidens.
Viņi no “baltās” rases rūpējas tikai par sevi. Šie spēki ir konceptuāli
aptvēruši, ka viņiem izdosies sevi pilnvērtīgi saglabāt tikai tad, ja uz
planētas tiks radikāli samazināts iedzīvotāju skaits, izveidota pasaules
valdība un t.s. inkluzīvais kapitālisms ar tā inkluzīvajiem bezierunu
pakļāvīgajiem cilvēkiem. Globālisma prozelītu šodienas pārliecībā dominē
atziņa, ka to praktiski var panākt ar pandēmiju/parapandēmiju un tās specifisko
metodoloģisko bāzi vārdā “vakcinārisms”.
Pret vakcinārismu
nākas izturēties kā pret politiski ideoloģisku metodoloģiju. Vakcinārismam ir
politiskā slodze (politiskajai varai visus iedzīvotājus piespiest vakcinēties) un ir arī ideoloģiskā slodze, attiecīgi transformatīvi
iedarbojoties uz sociuma (praktiski visas cilvēces) apziņu par vakcinācijas
vitālo nepieciešamību. Vakcinārisma mērķis ir visas cilvēces vakcinēšana pret
koronavīrusu. Tāds mērķis netiek no cilvēkiem slēpts. Tiek atklāti nosaukti
dažādi procenti, cik jāvakcinē šogad, nākamgad, cik procentu jau ir vakcinēti,
cik reizes turpmāk vajadzēs vakcinēties u.tml. Vakcinārisma kritērijs ir vakcinēto
cilvēku procentu apjoms, bet nevis panākumi veselības aizsardzībā.
Комментариев нет:
Отправить комментарий